PAN Amsterdam maakt campagnebeeld bekend

Door

PAN Amsterdam maakt campagnebeeld voor de 34e editie bekend. Het werd ontwikkeld door opera-theater regisseur Pierre Audi in samenwerking met fotografenduo @maria.bodil. In de zoektocht naar het essentiële en elementaire zijn de makers teruggegaan naar de basis. In dit campagnebeeld voor PAN Amsterdam komen de 4 belangrijkste grondstoffen (metaal, steen, hout, glas) uit de beeldende kunst samen terug in hun puurste vorm. Tableau Magazine interviewde Pierre Audi exclusief voor de speciale Tableau-PAN editie die 1 november zal verschijnen. De beurs zal plaatsvinden van 14 t/m 21 november 2021 in de RAI. Wij kijken er enorm naar uit, jullie ook?

Ga voor meer informatie naar www.pan.nl of houd onze nieuwsbrief in de gaten!

Lees meer ...

Tefaf Hidde van Seggelen Tableau Magazine

Zin in TEFAF

Maart is eindelijk weer TEFAF-maand. Na een roerige periode waarin covid roet in het eten gooide, strijkt de kunstbeurs dit voorjaar weer neer in Maastricht (11 t/m 19 maart). Meer dan 260 kunsthandelaren uit de

Lees verder »